Sunday, December 22, 2013

Christmas travel

Jeans PIMKIE, Shoes Deichmann

It is already one year that I travel exactly like this but from Bremen. This year "just" from
Leipzig. Central station in Leipzig is like always stunning and decoration is just perfect. Now I am already in Prague enjoying holidays here.
Oh, and comment about my luggage - it is full of present ! I had inside like one skirt and one coat. Swear! So after a long time I will again get some fresh air to my clothes which I left at home in Prague. 

Je to už rok, co jsem takhle přesně cestovala z Brém. Tenhle rok je to naštěstí "jen" z Lipska. Nádraží tady vypadá přímo pohádkově a dekorace je užasná (ne nadarmo bylo tohle nádraží 2krát či 3krát vyhlášeno jako nej v celém Německu). Teď už jsem tedy v Praze a užívám si prázdniny.
Ještě jen krátká připomínka o mém kufru - je plná jen a jen dárků ! Mám v něm totiž zabalenou asi jen jednu sukni a kabát. Toť vše. v Praze budu provětrávat šatník a kousky které jsem v něm nechala. Je totiž nemožné odvést vše, když jsem pořád někde jinde a takhle aspoň nemusím vždy tahat tunu věcí.











1 comment:

  1. Beautiful photos. Love! You look amazing and your blog is fun with a very good layout.

    Thanks a lot for stopping by my blog and for such a wonderful comment :)

    Happy New Year!
    http://www.thefashionstirfry.com

    ReplyDelete