Tuesday, September 24, 2013

Autumn calling + something about me

Jacket MANGO, Jeans Baby Phat, Heels H&M, Bag Carpisa 

First of all about my outfit. Autumn knocking on a door so I start to wear jacket. That I like in autumn the most - jackets and scarfs. Scarf can move your simple outfit on another level and also worm you. How simple. This one from MANGO is neutral so I can combine with almost everything. For the first time you can see my new bag from Carpisa. And guess what - It is from rubbery material. I never see something like this before so I had to buy :D Only disadvantage is that there are no pockets inside. But I can live with that.
Another thing what I want to share with you is part of my life. Blogger from website World by Bella contact me if I would like to share something from my live abroad. She had very interesting section on her blog about girl living abroad. So you can read about czech/slovak girl in Japan, Sweden, Australia, USA and so on. It is very interesting reading and I am sure you will like. One post is about me an my life in Germany so if you will be interested you can read. Link is here and I hope you will like :) 
Feel free leave me some answers or comments if you will want.



Zaprvé bych ráda zmínila něco o mém outfitu. Podzim klepe na dveře a proto jsem opět vytáhla saka. To na podzimu miluju nejvíce - saka a šály. Šátek může pozvednout jednoduchý outfit na úplně jiný level a to mě moc baví. Toto jsm pořídila loni v MANGU a můžu ho kombinovat skoro se vším díky jeho neutrální barvě. Poprvé tu mám také novou kabelku z Carpisy. A nebudete věřit, ale je vyrobená celá z gumy. Tomu jsem nemohla odolat :D Jedinou nevýhodou je, že nemá uvnitř žádné kapsy. Ale s tím dokážu žít.
Další věc o kterou bych se s Vámi ráda podělila je pár informací z mého života. Blogerka z webu World by Bella mě kontaktovala, zdali bych se nechtěla podělit o své zážitky z života v zahraničí.Na svém blogu má úžasnou rubriku "Girls abroad", kde se můžete dočíst o Češkách a Slovenkách žijících v Japonsku, USA, Austrálii, Švédsku a mnohých dalších zemích. Je to opravdu zajímavé čtení a jsem si jistá, že i Vám se bude líbit. Já sama jsem si se zájmem přečetla o všech dívkách a jejich názorech na danou zemi a můžu jen doporučit. Jeden článek je tedy o mně a o mém životě v Německu. Zde je link kdybyste se chtěli dozvědět něco málo o mém současném životě.
Pokud byste na mne měli nějaké další otázky, určitě se nebojte zeptat - ráda odpovím.

















2 comments:

  1. Hezké, moc se mi to líbí s těmi růžovými lodičkami :) ... právě skrz Bellu jsem začala sledovat :) článek je super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji za komentar, jsem rada ze se clanek libil :)

      Delete